Při objednávce nad 1000 Kč je doprava zdarma.

Možnosti dopravy a platby

Možnosti dopravy 

Pokud se rozhodnete nakoupit v našem obchodě www.foodworld.cz, nabízíme tyto formy odběru / dopravy zboží.

 ppl PPL Doba dodání: 99 Kč (s DPH)
Doručení kurýrem PPL na vámi zadanou adresu
2-3 pracovní dny
 
 osobni-odber OSOBNÍ ODBĚR Doba dodání: ZDARMA
Osobní vyzvednutí v našem skladu (PO-PÁ 8:00-16:00) 1-2 pracovní dny
 
 nad-1500 OBJEDNÁVKA NAD 1000 Kč  Doba dodání: ZDARMA
V takovém případě je cena dopravy na nás  2-3 pracovní dny

 

OSOBNÍ ODBĚR

Zboží je možno převzít dle dohody osobně v místě provozovny MEX Trading s.r.o., Bavorská 856/14, 155 00 Praha 13 - Stodůlky (areál Mototechna) a to v provozní hodiny pondělí až pátek od 8:00 do 16:00. Pro osobní odběr není možná platba na dobírku.

Pro domluvu ohledně osobního odběru a potvrzení vyřízení objednávky prosím kontaktuje sklad na e-mailové adrese: sklad@jumex.cz nebo na telefonním čísle: +420 601 187 883.


PPL

Zboží je možno kupujícímu zaslat přepravní službou PPL.

Kupující, který je podnikatelem, je povinen (kupujícímu, který je spotřebitelem, je tento postup doporučen), aby bezprostředně při dodání překontroloval spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu info@foodworld.cz sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem nebo poštou prodávajícímu. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává však prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

Jakmile potvrdíte objednávku zboží, uloží se do naší databáze a na Váš e-mail bude zasláno potvrzení objednávky a shrnutí jejího obsahu. Vaše objednávka se ihned vyřídí, zboží bude připraveno k expedici okamžitě po jejím přijetí.

Dalším krokem je předávka zboží firmě PPL, o které budete ihned informováni. Na Vaší e-mailovou adresu dojde potvrzení předání, cena zboží i s poštovným, Vámi vybraný způsob dodání a 11místné číslo zásilky. Díky tomuto číslu můžete na webu PPL (https://www.ppl.cz) kontrolovat, kde se Vámi objednané zboží právě nachází.

Dopravní firma PPL doručuje zásilky pouze během pracovních dnů, a to v době od 8 do 18 hodin. Jestliže nebudete doma, pak se firma PPL prostřednictvím jejich řidiče pokusí o doručení další pracovní den, popřípadě uloží zásilku do nejbližšího PPL Parcelshopu po směru své jízdy.

Zásilku očekávejte během 3 pracovních dnů od odeslání objednávky, kurýr Vás v den doručení kontaktuje a domluví se s Vámi na čase doručení a potvrdí výši dobírky.

 


 

Možnosti platby

 

Pokud se rozhodnete nakoupit v našem obchodě www.foodworld.cz, nabízíme tyto formy plateb za zboží.  

 5 PLATBA KARTOU ONLINE   ZDARMA
Platba přes platební bránu GoPay+  

 

 

Platba kartou online

V případě, že vlastníte platební nebo kreditní kartu, která umožňuje platby na internetu, můžete ji využít k úhradě objednávky za zboží online. Při výběru způsobu platby "GOPAY", budete přesměrováni na platební bránu GoPay. Pro úspěšnou platbu budete vyzvání k zadání šestnáctimístného čísla karty, datum expirace, a CVC/CVV kódu. Všechny tyto údaje najdete na kartě. Nemusíte se ničeho obávat, protože přenos informací je šifrovaný a tedy i naprosto bezpečný.

 

7_1 12 13 15 14
10 8 11 doprava a platba 9

 

 
 
 
 
 
 
 
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.